19 ŞUBAT 2014 / ÇARŞAMBA

İlk ders öğrencimizi ders işleniş düzenine göre yerlerini değiştirdik.
İkinci ders öğrencilerimizin tamamı okulumuzun salonunda tiyatro izlediler. Bir kaç öğrencimiz izledikleri tiyatrodan etkilenerek kendi kendilerine tiyatro düzenlemeye karar verdiler :)

3. ders BURADA ki resimleri kullanarak öğrencilerimizi fikir üretmeye zorladık. İsteyen velilerimiz öğrencimizin tasarımını evde artık metaryalleri kullanarak yapmaya çalışabilirsiniz. Yapabilenler tasarımlarına isim verdiler. Evde bu tarz etkinlikler yaptırarak öğrencimizin hayal gücünü geliştirebilir, soru sormaya yönlendirebilir, fikirler üretmesine yardımcı olabilirsiniz.
Matematik dersinde çalışma kitabı sayfa 62-63-64 yapılarak takvim ve tablo konusu tekrar edildi. 2014 yılının takvimini tahtada inceledik, takvim BURADA.
Sayfa 63'de iki maddeyi evde yapılması için bıraktık.

Son ders kitap okuma saatimizde öğrencilerimize 2 yeni kitap verdik. hergün bir kitap okunmalıdır. Evde kitap okuma saatinde ailecek okuyarak öğrencimize rol model olabilir kalıcı bir davranış kazandırabilirsiniz.

GÜNÜN ÖDEVİ: İki sayfa ödev gönderdik, bir  yaprak onluk ve birliklerle ilgili, diğer yaprakta tekerlemeler var. Öğrencilerimize tekerlemelerden bir tanesini ezberlemelerini söyledim, uzun tekerlemelere 3 puan kısa tekerlemeye 1 dojo puanı vereceğiz. 1 ders ezberleyenlerin tekerlemeleri dinlemek için ayıracağız. Ödevi BURADAN indirebilirsiniz.

KURSTA NE YAPTIK: 
İlk ders onluk ve birlikler konusunu tekrar ettik. Ödev olarak verdiğimiz etkinliğı yaptık.

Okuma hızlandırma çalışması yaptık. akıcı okuma çalışması için BURADA ki etkinliği kullandık. Evde 1 kaç kez alttaki metinler ve kelimeler okutulabilir.