10 ŞUBAT 2014 / P SESİ

Hepimize iyi bir eğitim öğretim dönemi diliyorum :)

Bilgisayarımızın HDD'si bozulduğu için tüm arşivimi kaybettim, eski bir laptopumdan kalma 80 gb'lık HDD'yi taktım. Umarım önümüzdeki zamanlarda sorun çıkartmaz.

ilk ders öğrencilerimize  tatilde neler yaptıkları hakkında konuştuk. Öğrencilerimiz henüz olay sırasını tam olarak betimleme yaparqak veremiyorlar evde okulda yaşadıklarını ya da okuduğu bir kitabı anlattırarak bu yönünü geliştirebilirsiniz. ilk zamanlarda okuduğu cümleyi, paragrafı ve sayfayı anlattırarak kolaydan zora doğru bir dizi izleyin ki öğrencimiz anlatabilmekten zevk alsın kendine olan güveni bu konuda artsın.
İkinci ders p sesine giriş yaptık BURADA ki flash yardımıyla harf yönünü gösterdik, bir ders boş a4 kağıdına büyük ve küçük p sesini çalıştık.
üçüncü dördüncü p sesinin yazılış yönlerine kitaplarımızdan çalıştık.
dördündü ve beşinci ders  p sesi ile ilgili kelime ve cümle çalışmalarına başladık.
Son ders BURADA ki aslanı boyadık katlayarak yapmaya çalıştık.

Günün  p sesi ile ilgili ödevini BURADAN indirebilirsiniz.

Gün içinde yapılan slayt ve etkinlikleri BURADAN indirebilirsiniz.