6 OCAK 2013 / PAZARTESİ

Bu gün S sesine geçtik, değerlendirme çalışmasında öğrencilerimizin bir çoğu yeterli başarıyı yakaladı. Yarın da S sesine devam edeceğiz, 7 numaralı kitapçık üzerinden konumuzu işleyeceğiz, kitapçık mutlaka öğrencimizin sırasında olmalı. S sesi ile öğrencilerimizin sorunu olmazsa Çarşamba D Cuma Ö sesine geçmeyi planlıyoruz, planlarımızı öğrencilerimizin başarı durumu belirleyecektir. Öğrencilerimizin geneli sesi almakta sorun yaşarsa sesleri daha yavaş geçeceğiz.

Dönemin başından beri uyguladığımız ses geçiş takviminde başarılı olduk ilk iki ses gruplarında öğrencilerimize kazandırdığımız zamanın meyvelerini almaya başladık, ilçemizdeki bir çok 1. sınıfa göre sesler için daha fazla zaman ayırdık, ses gruplarının sonunda gerekli gördüğümüzde tekrarlar yaptık. Amacımız sınıf da oluşacak seviye farklılıklarını en aza indirmekti, bunda da başarılı olduk. Geriden gelen öğrencilerimizin ailelerinin daha ilgili ve programlı öğrencilerimize yaklaşması gerekiyor. günlük ders tekrarlarının dışında evde yapılabilecek bir çok yaratıcı okuma etkinlikleri bireysel bloglarda mevcut, biraz araştırmayla çok iyi örnekleri bulabilir, öğrencilerimiz için uygulayabilirsiniz. Bu gün iki yaprak ödev verdik, kursta bir dersin yarısını değerlendirme çalışmasına ayırmak zorunda kaldım, aşağıdaki etkinliği sınıfta yaptık, eve gönderdiğim diğer yaprak zaman yettiğince okunmalıdır, okuma metinlerini bol bol gönderiyorum, geriye dönerek tekrarlar yapmak için bu çalışmalar yeterlidir.

Dönem sonuna doğru muhtemelen 17 ocakta bir veli toplantısı yaparak geçen dönemi değerlendireceğiz. Önümüzdeki dönem yapacaklarımız, yapmayacaklarımız hakkında konuşacağız.